ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Συζήτηση για τον Εσωτερικό Κανονισμό του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.

Συντονιστές: skior, iordanism

Απάντηση
skior
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ Μαρ 01, 2019 12:56 pm

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από skior » Παρ Μαρ 08, 2019 3:19 pm

Κανονισμός Μετακινήσεων

ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
Σύμφωνα με τον Ν. 4336 (ΦΕΚ 94 Α- 14.8.2015) «Συνταξιοδοτικές διατάξεις − Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης» και ειδικότερα την Υποπαράγραφο Δ.9 «Δαπάνες μετακινούμενων εντός και εκτός επικράτειας» καθώς και την εγκύκλιο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, τροποποιούνται από 1ης Ιανουαρίου 2016 οι διατάξεις περί δαπανών μετακινούμενων εντός και εκτός επικράτειας.
Οι βασικές τροποποιήσεις που επιφέρει ο νέος νόμος συνοψίζονται στα κάτωθι:
Ως εντός έδρας μετακίνηση, λογίζεται αυτή που πραγματοποιείται σε απόσταση μέχρι (πενήντα) 50 χιλιόμετρα ή μέχρι (είκοσι) 20 ναυτικά μίλια από την έδρα του μετακινούμενου για μετακινήσεις από την ηπειρωτική προς την νησιωτική χώρα και αντίστροφα.
Ως εκτός έδρας μετακίνηση, λογίζεται η μετακίνηση που πραγματοποιείται πέρα των (πενήντα) 50 χιλιομέτρων ή άνω των (είκοσι) 20 ναυτικών μιλιών από την έδρα του μετακινούμενου.
Ως ανώτατος επιτρεπτός αριθμός ημερών μετακίνησης ανά έτος ορίζονται οι εξήντα (60) ημέρες.
Οι σχετικές αποφάσεις εκδίδονται πριν από την ημερομηνία αναχώρησης από το αρμόδιο όργανο και περιλαμβάνουν (ονοματεπώνυμο μετακινούμενου, ημερομηνίες αναχώρησης –επιστροφής, αριθμό ημερών και διανυκτερεύσεων, μέσο και σκοπό).
Σε εξαιρετική περίπτωση δύναται να πραγματοποιηθεί μετακίνηση με προφορική εντολή και με έγκριση της σχετικής απόφασης εντός δεκαημέρου από την ημέρα επιστροφής.
Η ημερήσια αποζημίωση, η δαπάνη διανυκτέρευσης και οι θέσεις των μετακινούμενων (με πλοίο, τρένο, αεροπλάνο) καθορίζονται ανάλογα με την ιδιότητά τους και το βαθμό που κατέχουν σύμφωνα με τις εξής 2 κατηγορίες:
Κατηγορία Ι
Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος, Μέλη ΔΕΠ, Ερευνητές, ΕΛΕ, Διευθυντές Ινστιτούτων, Υπεύθυνοι Μονάδων, Προϊστάμενοι Υπηρεσιών επιπέδου Διεύθυνσης ή αντίστοιχης Μονάδας.
Κατηγορία ΙΙ
Προϊστάμενοι Υπηρεσιών επιπέδου Τμήματος ή ενδιάμεσου επιπέδου μεταξύ Διεύθυνσης και Τμήματος, λοιποί μετακινούμενοι.
---------------
Έξοδα κίνησης
Θέσεις μετακινούμενων (με πλοίο και τρένο στην Α θέση και με αεροπλάνο στην οικονομική θέση για το εσωτερικό και εξωτερικό): Κατηγορία Ι
Θέσεις μετακινούμενων (με πλοίο και τρένο στη θέση Β και στην οικονομική θέση για αεροπλάνο στο εσωτερικό και το εξωτερικό): Κατηγορία ΙΙ
Αποζημιώνονται τα αντίτιμα των φθηνότερων εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς που χρησιμοποιούν οι μετακινούμενοι κατά την αναχώρηση και επιστροφή τους.
Επιτρέπεται η χρησιμοποίηση ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου στις εξής περιπτώσεις:
α) για μετακινήσεις εκτός έδρας και μέσα στα όρια του νομού, ανεξάρτητα από την εξυπηρέτηση συγκοινωνιακών μέσων
β) για διαδοχικές μετακινήσεις
γ) στη νησιωτική χώρα, όταν προβλέπεται διαδοχική μετακίνηση εντός νησιού
δ) Επιτρέπεται η χρήση ταξί στην περίπτωση που δεν υπάρχει συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στον τόπο μετάβασης του μετακινούμενου ή μίσθωση επιβατικού αυτοκινήτου, όταν το κόστος της μίσθωσης είναι μικρότερο από το αντίστοιχο της χρήσης ταξί. Στην περίπτωση αυτή αναγνωρίζεται το κόστος μίσθωσης και η χιλιομετρική αποζημίωση.
Χιλιομετρική αποζημίωση
Το ύψος της χιλιομετρικής αποζημίωσης για τις εντός και εκτός έδρας μετακινήσεις καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Με όμοια απόφαση καθορίζεται και το όριο χιλιομέτρων ανά μήνα για τις εντός έδρας μετακινήσεις, εφόσον χρησιμοποιείται ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο. Επισημαίνεται ότι μέχρι την τυχόν έκδοση της ως άνω υπουργικής απόφασης, το ύψος της χιλιομετρικής αποζημίωσης για μετακίνηση με αυτοκίνητο, εξακολουθεί να καθορίζεται από την αριθμ. 2/56533/0022/10-10-2006 (Β 1772) Κ.Υ.Α. και ανέρχεται στα 0,15€ το χιλιόμετρο.
Έξοδα διανυκτέρευσης στο εσωτερικό:
Η δαπάνη διανυκτέρευσης αναγνωρίζεται στη περίπτωση που η έδρα του μετακινούμενου απέχει τουλάχιστον 160 χιλιόμετρα και αυτός κινείται με ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο ή 120 χιλιόμετρα με τη χρήση συγκοινωνιακού μέσου ως εξής:
Κατηγορία Ι μέχρι 80€
Κατηγορία ΙΙ μέχρι 60€
Τα ποσά αυτά προσαυξάνονται ανά κατηγορία κατά 20% για διαμονή στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Έξοδα διανυκτέρευσης στο εξωτερικό
Κατηγορία Ι μέχρι 220€
Κατηγορία ΙΙ μέχρι 160€
Σε περίπτωση διανυκτέρευσης σε ξενοδοχεία ή καταλύματα της Νέας Υόρκης των Η.Π.Α., τα ανωτέρω ποσά προσαυξάνονται κατά (εκατό) 100 ευρώ, δηλαδή η αναγνωριζόμενη δαπάνη μπορεί να ανέλθει σε (τριακόσια είκοσι) 320 ευρώ για τους μετακινούμενους της Κατηγορίας Ι και στα (διακόσια εξήντα) 260 ευρώ γι αυτούς της Κατηγορίας ΙΙ.
Ημερήσια αποζημίωση στο εσωτερικό:
Η ημερήσια αποζημίωση ορίζεται στο ποσό των (σαράντα) 40€, ανεξάρτητα από τη θέση ή το βαθμό του μετακινούμενου.
Καταβάλλεται ολόκληρη στις εξής περιπτώσεις:
α) όταν μεσολαβεί διανυκτέρευση
β) όταν η διανυκτέρευση πραγματοποιείται σε φιλικό σπίτι
γ) όταν οι μετακινούμενοι κατά την επιστροφή τους διανυκτερεύουν σε πλοίο ή τρένο και όταν η ημέρα επιστροφής συμπίπτει με την ημέρα λήξης εργασιών.
Καταβάλλεται κατά το ήμισυ:
όταν ο μετακινούμενος επιστρέφει αυθημερόν και η έδρα του απέχει από το τόπο προορισμού του τουλάχιστον 160 χιλιόμετρα με ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο ή 120 χιλιόμετρα με τη χρήση συγκοινωνιακού μέσου καθώς και αν πρόκειται για απόσταση μεγαλύτερη των 20 ναυτικών μιλιών.
Καταβάλλεται το ¼ αυτής για τις αυθημερόν εκτός έδρας μετακινήσεις
Ημερήσια αποζημίωση στο εξωτερικό:
Η ημερήσια αποζημίωση καταβάλλεται σε ευρώ ανάλογα με την κατηγορία του μετακινούμενου και τη χώρα προορισμού του ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΧΩΡΑΣ Α Β Γ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ι 100€ 80€ 60€
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΙ 80€ 60€ 50€
(ακολουθεί παράρτημα με την κατάταξη χωρών σε κατηγορίες)
Η ημερήσια αποζημίωση καταβάλλεται ολόκληρη στις εξής περιπτώσεις:
α) Για την ημέρα μετάβασης και επιστροφής, όταν συμπίπτει με τη λήξη εργασιών και
β) για κάθε ημέρα παραμονής
Καταβάλλεται κατά το ήμισυ όταν:
α) η επιστροφή πραγματοποιείται αυθημερόν και
β) στην περίπτωση που παρέχεται ημιδιατροφή
Καταβάλλεται μειωμένη κατά 75%, όταν καλύπτονται τα έξοδα διαμονής και διατροφής
Σε περίπτωση κάλυψης μέρους της αποζημίωσης από άλλο φορέα καταβάλλεται το υπόλοιπο του ποσού που δικαιούται ο μετακινούμενος
*Η ημερήσια αποζημίωση για την ημέρα επιστροφής δεν καταβάλλεται, παρά μόνο αν συμπίπτει με τη λήξη εργασιών.
Επισημαίνεται ότι οι μετακινήσεις που πραγματοποιούνται για την ανάγκη των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, υπάγονται στις νέες διατάξεις.
Στον υπό διαμόρφωση Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Ε.Κ. «Αθηνά» θα τροποποιηθεί κατάλληλα το σχετικό κεφάλαιο των μετακινήσεων.
Παράρτημα κατάταξης χωρών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ
ΑΥΣΤΡΙΑ
ΒΕΛΓΙΟ
ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ
ΓΑΛΛΙΑ
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΔΑΝΙΑ
ΕΛΒΕΤΙΑ
ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ
ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΙΑΠΩΝΙΑ
ΙΡΛΑΝΔΙΑ
ΙΣΛΑΝΔΙΑ
ΙΣΠΑΝΙΑ
ΙΣΡΑΗΛ
ΙΤΑΛΙΑ
ΚΑΝΑΔΑΣ
ΚΑΤΑΡ
ΚΟΥΒΕΙΤ
ΚΡΟΑΤΙΑ
ΚΥΠΡΟΣ
ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΪΝ
ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ
ΜΑΛΤΑ
ΜΟΝΑΚΟ
ΜΠΑΧΡΕΙΝ
ΝΟΡΒΗΓΙΑ
ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ
ΟΛΛΑΝΔΙΑ
ΠΟΛΩΝΙΑ
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
ΡΩΣΙΑ
ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ
ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ
ΣΛΟΒΑΚΙΑ
ΣΛΟΒΕΝΙΑ
ΣΟΥΗΔΙΑ
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ


ΑΓΙΑ ΛΟΥΚΙΑ
ΑΓΙΟΣ ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ ΚΑΙ ΓΡΕΝΑΔΙΝΕΣ
ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ
ΑΙΓΥΠΤΟΣ
ΑΪΤΗ
ΑΚΤΗ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΑΜΟΑ
ΑΝΓΚΟΥΙΛΑ
ΑΝΔΟΡΑ
ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
ΑΡΜΕΝΙΑ
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
ΒΑΝΟΥΑΤΟΥ
ΒΑΤΙΚΑΝΟ
ΒΕΡΜΟΥΔΕΣ
ΒΟΡΕΙΕΣ ΜΑΡΙΑΝΕΣ ΝΗΣΟΙ
ΒΟΣΝΙΑ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗ
ΒΡΑΖΙΛΙΑ
ΒΡΕΤΑΝΙΚΕΣ ΠΑΡΘΕΝΟΙ ΝΗΣΟΙ
ΓΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΝΗΣΙΑ
ΓΚΑΜΠΟΝ
ΓΚΑΝΑ
ΓΚΟΥΑΜ
ΓΟΥΑΔΕΛΟΥΠΗ
ΓΡΕΝΑΔΑ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΓΚΟ
ΔΟΜΙΝΙΚΑ
ΔΟΜΙΝΙΚΑΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΚΑΙ ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ
ΕΣΘΟΝΙΑ
ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ
ΙΟΡΔΑΝΙΑ
ΙΡΑΚ
ΙΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΟΥΙΝΕΑ
ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ
ΚΕΝΤΡΟΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΚΕΝΥΑ
ΚΙΝΑ
ΚΙΡΓΙΖΙΑ
ΚΙΡΙΜΠΑΤΙ
ΚΟΥΒΑ
ΛΕΤΟΝΙΑ
ΛΙΒΑΝΟΣ
ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ
ΜΑΛΙ
ΜΑΡΟΚΟ
ΜΑΡΤΙΝΙΚΑ
ΜΑΥΡΙΚΙΟΣ
ΜΕΞΙΚΟ
ΜΟΖΑΜΒΙΚΗ
ΜΟΓΓΟΛΙΑ
ΜΠΑΡΜΠΑΝΤΟΣ
ΜΠΑΧΑΜΕΣ
ΜΠΡΟΥΝΕΪ
ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ
ΝΗΣΟΙ ΚΕΪΜΑΝ
ΟΛΛΑΝΔΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΛΕΣ
ΟΜΑΝ
ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ
ΠΕΡΟΥ
ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ
ΡΕΫΝΙΟΝ
ΡΟΥΑΝΤΑ
ΣΑΟ ΤΟΜΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝΣΙΠΕ
ΣΕΝΕΓΑΛΗ
ΣΕΫΧΕΛΛΕΣ
ΤΑΤΖΙΚΙΣΤΑΝ
ΤΑΫΛΑΝΔΗ
ΤΖΑΜΑΪΚΑ
ΤΖΙΜΠΟΥΤΙ
ΤΟΓΚΟ
ΤΟΥΡΚΙΑ
ΤΡΙΝΙΝΤΑΝΤ ΚΑΙ ΤΟΜΠΑΓΚΟ
ΤΣΑΝΤ
ΤΣΕΧΙΑ
ΤΥΝΗΣΙΑ
ΥΕΜΕΝΗ
ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ
ΧΙΛΗ ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΤΙΝΟΣ
ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΝΕΒΙΣ
ΑΙΘΙΟΠΙΑ
ΑΛΒΑΝΙΑ
ΑΛΓΕΡΙΑ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΙΜΟΡ
ΑΝΓΚΟΛΑ
ΑΝΤΙΓΚΟΥΑ ΚΑΙ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΤΑ
ΑΡΟΥΜΠΑ
ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ
ΒΙΕΤΝΑΜ
ΒΟΛΙΒΙΑ
ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΟΥΙΑΝΑ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΓΚΑΜΠΙΑ
ΓΟΥΑΤΕΜΑΛΑ
ΓΟΥΙΑΝΑ
ΓΟΥΙΝΕΑ
ΓΟΥΙΝΕΑ-ΜΠΙΣΣΑΟΥ
ΕΚΟΥΑΔΟΡ
ΕΛ ΣΑΛΒΑΔΟΡ
ΕΡΥΘΡΑΙΑ
ΖΑΜΠΙΑ
ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ
ΙΝΔΙΑ
ΙΡΑΝ
ΚΑΜΕΡΟΥΝ
ΚΑΜΠΟΤΖΗ
ΚΟΛΟΜΒΙΑ
ΚΟΜΟΡΕΣ
ΚΟΣΤΑ ΡΙΚΑ
ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΓΚΟ
ΛΑΟΣ
ΛΕΣΟΤΟ
ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ
ΛΙΒΕΡΙΑ
ΛΙΒΥΗ
ΜΑΓΙΟΤ
ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ
ΜΑΚΑΟΥ
ΜΑΛΑΙΣΙΑ
ΜΑΛΑΟΥΙ
ΜΑΛΔΙΒΕΣ
ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑ
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ
ΜΙΑΝΜΑΡ
ΜΙΚΡΟΝΗΣΙΑ
ΜΟΛΔΑΒΙΑ
ΜΟΝΤΣΕΡΑΤ
ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ
ΜΠΕΛΙΖ
ΜΠΕΝΙΝ
ΜΠΟΝΑΙΡ
ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ
ΜΠΟΥΡΓΚΙΝΑ ΦΑΣΟ
ΜΠΟΥΡΟΥΝΤΙ
ΜΠΟΥΤΑΝ
ΝΑΜΙΜΠΙΑ
ΝΑΟΥΡΟΥ
ΝΕΑ ΚΑΛΗΔΟΝΙΑ
ΝΕΠΑΛ
ΝΗΣΙΑ ΜΑΡΣΑΛ
ΝΗΣΟΙ ΚΟΥΚ
ΝΗΣΟΙ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ
ΝΙΓΗΡΑΣ
ΝΙΓΗΡΙΑ
ΝΙΚΑΡΑΓΟΥΑ
ΝΙΟΥΕ
ΝΟΤΙΟΣ ΑΦΡΙΚΗ
ΟΥΑΛΙΣ ΚΑΙ ΦΟΥΤΟΥΝΑ
ΟΥΓΚΑΝΤΑ
ΟΥΚΡΑΝΙΑ
ΟΝΔΟΥΡΑ
ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ
Π.Γ.Δ.Μ.
ΠΑΚΙΣΤΑΝ
ΠΑΛΑΟΥ
ΠΑΝΑΜΑΣ
ΠΑΠΟΥΑ ΝΕΑ ΓΟΥΙΝΕΑ
ΠΑΡΑΓΟΥΑΗ
ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΝΗΣΟΙ
ΠΡΑΣΙΝΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟ
ΡΟΥΜΑΝΙΑ
ΣΑΜΟΑ
ΣΕΡΒΙΑ
ΣΙΕΡΑ ΛΕΟΝΕ
ΣΟΜΑΛΙΑ
ΣΟΥΑΖΙΛΑΝΔΗ
ΣΟΥΔΑΝ
ΣΟΥΡΙΝΑΜ
ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ
ΣΥΡΙΑ
ΤΑΪΒΑΝ
ΤΑΝΖΑΝΙΑ
ΤΕΡΚΣ ΚΑΙ ΚΕΪΚΟΣ
ΤΟΚΕΛΑΟΥ
ΤΟΝΓΚΑ
ΤΟΥΒΑΛΟΥ
ΤΟΥΡΚΜΕΝΙΣΤΑΝ
ΦΙΤΖΙ
ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ



alkpa
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί Μαρ 12, 2019 11:18 am

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από alkpa » Τρί Μαρ 12, 2019 11:26 am

Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω, είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν ποσά σε ευρώ για τα Έξοδα διανυκτέρευσης στο εσωτερικό ? Αν δλδ ο νόμος αλλάξει και αυτά αυξηθούν θα παραμένουν καθηλωμένα στα 80 και 60 ευρώ ? Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν και προγράμματα που δικαιολογούν 130ευρω. Με την αναφορά εδώ αυτή θα χαθεί και αυτή η δυνατότητα των 130ευρώ όπως συνήθως γίνεται στο ΕΛΚΕΘΕ. Μήπως είναι καλύτερα να αναφερθεί και εδώ ότι θα ακολουθούμε την κείμενη νομοθεσία και τις αποφάσεις του ΔΣ. (το ιδιο ισχύει και για τα ταξίδια εξωτερικού)

skior
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ Μαρ 01, 2019 12:56 pm

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από skior » Παρ Μαρ 15, 2019 11:36 am

Kαλημέρα απόσο γνωρίζω υπάρχει νομοθεσία που το ρυθμίζει

Μπορεί να πεί η εξής πρόβλεψη 'Σε περίπτωση ευνοικότερης νομοθετικής ρύθμισης (νόμος, ΚΥΑ, Υπουργική Αποφ κλπ) υπερισχύει η εν λόγω ρύθμιση της παρούσας διάταξης στου Εσ Κανονισμού..

sgiakoum
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Μαρ 12, 2019 1:40 pm

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από sgiakoum » Παρ Μαρ 15, 2019 1:05 pm

Η τελευταία παράγραφος, πριν από το Παράρτημα των χωρών: "Στον υπό διαμόρφωση Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Ε.Κ. «Αθηνά» θα τροποποιηθεί κατάλληλα το σχετικό κεφάλαιο των μετακινήσεων."... νομίζω από λάθος βρίσκεται στον Εσωτερικό κανονισμό μας;;;;;;

sgiakoum
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Τρί Μαρ 12, 2019 1:40 pm

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από sgiakoum » Παρ Μαρ 15, 2019 1:39 pm

Στα προηγούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ (εφαρμόστηκε σε εμάς από 2014-2015) το ύψος της ημερήσιας αποζημίωσης είχε οριστεί με ΥΑ (5058/ΕΥΘΥ138/ΦΕΚ292/13.02.13) στα 56,00€. Μήπως θα πρέπει να γίνει και για την "ημερήσια αποζημίωση" αντίστοιχη με τα "Έξοδα διανυκτέρευσης" πρόβλεψη, όπως παραπάνω (από skior);;;;

kskarvelis
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Μαρ 18, 2019 8:05 pm

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από kskarvelis » Δευ Μαρ 18, 2019 8:45 pm

"Ως ανώτατος επιτρεπτός αριθμός ημερών μετακίνησης ανά έτος ορίζονται οι εξήντα (60) ημέρες"
Συνάδελφοι γιατί θα πρέπει να θέσουμε ως ανώτατο όριο μετακινήσεων ανά έτος τις 60 ημέρες? Οι μέρες αυτές υπολογίζονται αθροιστικά για κάθε είδους μετακινήσεις εσωτερικού-εξωτερικού άνω των 50χλμ μαζί με συνέδρια-σεμινάρια, πλόες, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα-τα ή και τη χρηματοδότηση τους. Οπότε καλό θα ήταν να προβλέπεται η υπέρβαση αυτού του ανώτατου ορίου σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως έκτακτες-ειδικές ανάγκες, απρόβλεπτα γεγονότα κτλ ώστε να μπορούμε να τις καλύψουμε, όποτε χρειαστούν. Επίσης, όποιος συνάδελφος συμμετέχει σε surveys, δειγματοληψίες πεδίου ή και αλιευτικούς πλόες και παράλληλα συμμετέχει σε συνέδρια-σεμινάρια-επιστημονικές συναντήσεις κινδυνεύει να φτάσει αυτό το όριο και να μη μπορεί να συνεχίσει τη δουλειά του.

ikarz
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Μαρ 12, 2019 11:18 am

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από ikarz » Τετ Μαρ 20, 2019 3:55 pm

"Ως ανώτατος επιτρεπτός αριθμός ημερών μετακίνησης ανά έτος ορίζονται οι εξήντα (60) ημέρες" Αν το ΕΛΚΕΘΕ θέλει να διατηρήσει και να συνεχίζει να παίρνει μεγάλα επιχειρησιακά έργα όπως π.χ. ΥΜΕΠΕΡΑΑ-ΟΠΥ, Εθνικό Αλιείας, κτλ., τα οποία απαιτούν παραπάνω από 100 μέρες στο πεδίο ανά έτος θα πρέπει να ζητήσουμε να εξαιρεθούμε από τον νόμο αυτό ή να προβλέπεται η υπέρβαση του ορίου αυτού. Επίσης τι θα γίνεται με τα συνέδρια, workshops, συναντήσεις κτλ? Δεν θα παραβρισκόμαστε επειδή ξεπεράσαμε το όριο?

tzoulias
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Μαρ 13, 2019 1:13 pm

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από tzoulias » Πέμ Μάιος 30, 2019 7:39 pm

Εξαίρεση του επιτρεπτού αριθμού μετακίνησης. Η μετακίνηση μας γίνεται με έξοδα του προγράμματος και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό. Επίσης - μέχρι να εξαιρεθούμε - πρέπει να διευκρινιστεί "η μετακίνηση με προφορική εντολή" αν έχει και εκεί όριο ημερών. Έχω ακούσει ότι μπορούμε μέχρι +20 μέρες επιπλέον. Ισχύει?

cpavloud
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 26, 2019 5:08 pm

Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV KANONIΣΜΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ

Δημοσίευση από cpavloud » Πέμ Δεκ 26, 2019 5:44 pm

"Ως ανώτατος επιτρεπτός αριθμός ημερών μετακίνησης ανά έτος ορίζονται οι εξήντα (60) ημέρες"
Σε συζήτηση λίγο πριν τις γιορτές με ΕΥ του ΙΘΑΒΥΥΚ Κρήτης και τον κ. Παπαδάκη, ενημερωθήκαμε ότι είναι 80 οι ημέρες. Ωστόσο, θα πρέπει να ζητηθεί εξαίρεση του ΕΛΚΕΘΕ σε ότι αφορά τις 80 ημέρες εκτός έδρας, δεδομένου ότι πολλά μεγάλα προγράμματα (π.χ. ΟΠΘΣ-MSFD, WFD, Εθνικό Αλιείας, παρακολούθηση περιοχών Natura) απαιτούν εργασίες πεδίου και δειγματοληψίες (με πλωτά και καταδύσεις) που καλύπτουν το σύνολο της θαλάσσιας έκτασης της Ελλάδας. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι επιπλέον των εργασιών πεδίου, συχνά προκύπτουν και άλλες μετακινήσεις (π.χ. συναντήσεις εργασίας) στο πλαίσιο των ίδιων προγραμμάτων. Στην παρούσα φάση ο παραπάνω αριθμός ημερών θα πρέπει να ανανεώνεται και να επαναπροσδιορίζεται κάθε χρόνο. Ωστόσο, ο περιορισμός αυτός δεν καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες ενός ερευνητικού κέντρου που ασχολείται με τη θαλάσσια έρευνα και δραστηριοποιείται σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια και την Ανατολική Μεσόγειο.

"Ως εντός έδρας μετακίνηση, λογίζεται αυτή που πραγματοποιείται σε απόσταση μέχρι (πενήντα) 50 χιλιόμετρα ή μέχρι (είκοσι) 20 ναυτικά μίλια από την έδρα του μετακινούμενου για μετακινήσεις από την ηπειρωτική προς την νησιωτική χώρα και αντίστροφα."
Θα πρέπει να θεωρηθεί ότι οποιαδήποτε θαλάσσια μετακίνηση, ανεξαρτήτως μιλίων, είναι εκτός έδρας μετακίνηση.

"Επιτρέπεται η χρησιμοποίηση ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου στις εξής περιπτώσεις:
α) για μετακινήσεις εκτός έδρας και μέσα στα όρια του νομού, ανεξάρτητα από την εξυπηρέτηση συγκοινωνιακών μέσων
β) για διαδοχικές μετακινήσεις
γ) στη νησιωτική χώρα, όταν προβλέπεται διαδοχική μετακίνηση εντός νησιού"
Τι συμβαίνει σε περιπτώσεις ατυχημάτων; Πώς ακριβώς θα γίνεται η αποζημίωση εάν το ΙΧ το οποίο χρησιμοποιείται για μία δειγματοληπτική αποστολή εμπλακεί σε ατύχημα;

Απάντηση