Κ2. ΑΡΘΡΟ 7. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Κ2. ΑΡΘΡΟ 7. ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Κεφάλαιο ΙΙ ( Διοίκηση )
Άρθρο 7. ( Χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και μέσων κατά τη λειτουργία του διοικητικού συμβουλίου )
Στις περιπτώσεις χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και μέσων εφαρμόζεται η ΥΑ Φ.122.1/42/23076/Β2 ΦΕΚ 433 Β/17.03.2011) όπως ισχύει και ειδικότερα:
(α) η διασφάλιση της ταυτότητας του διοικητικού συμβουλίου θα επιτυγχάνεται μέσω της πλατφόρμας επικοινωνιών e-presence (ή την αντίστοιχη κάθε φορά) που παρέχει το ΕΔΕΤ ΑΕ. Για την ασφαλή επικοινωνία θα χρησιμοποιείται το πρωτόκολλο ταυτοποίησης και αυθεντικοποίησης LDAP (ή το κάθε φορά αντίστοιχο) που παρέχεται ως υπηρεσία από το Υπολογιστικό Κέντρο του ΕΛΚΕΘΕ
(β) ο τρόπος επιβεβαίωσης της αποστολής ή και της λήψης της πρόσκλησης με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα επιτυγχάνεται μέσω εγκατάστασης και παραμετροποίησης λογισμικού διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τον γραμματέα του διοικητικού Συμβουλίου, ούτως ώστε κατά την αποστολή του μηνύματος της πρόσκλησης για συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου:
1) να ζητείται από τον διακομιστή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «επιβεβαίωση αποστολής μηνύματος», η οποία διασφαλίζει ότι το μήνυμα αποστάλθηκε και τοποθετήθηκε επιτυχώς στο ηλεκτρονικό γραμματοκιβώτιο του παραλήπτη
2) να ζητείται από τον παραλήπτη «επιβεβαίωση ανάγνωσης από τον παραλήπτη», με την οποία διασφαλίζεται ότι ο τελευταίος ανάγνωσε την ηλεκτρονική πρόσκληση.
Σε περίπτωση καθυστέρησης της επιβεβαίωσης ανάγνωσης από τον παραλήπτη μεγαλύτερης των τριών (3) ημερών ο γραμματέας του διοικητικού συμβουλίου κοινοποιεί την πρόσκληση εντύπως μέσω του πρωτοκόλλου του ΕΛΚΕΘΕ.
Το υπολογιστικό κέντρο είναι υπεύθυνο για την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του απαραίτητου λογισμικού διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τόσο στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του γραμματέως όσο και στους υπολογιστές των μελών του ΔΣ.
Για την τεχνική υποστήριξη της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ταυτοποίησης των μελών του Δ.Σ., μέσω εφαρμογής e-presence, υπεύθυνο ορίζεται το Υπολογιστικό Κέντρο (Υ.Κ.) του ΕΛΚΕΘΕ, το οποίο πρέπει να ενημερώνεται από τον γραμματέα του ΔΣ τουλάχιστον δύο ημέρες πριν από την ημερομηνία κάθε τηλεδιάσκεψης. Η ενημέρωση αυτή θα πραγματοποιείται μέσω χρήσης της υπηρεσίας helpdesk που παρέχεται από το Υ.Κ.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα μέλη του ΔΣ δεν ανήκει σε ερευνητικό ή ακαδημαϊκό ίδρυμα, το υπολογιστικό Κέντρο θα δημιουργεί ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) στις υποδομές του ΕΛΚΕΘΕ για το μέλος αυτό, στον οποίο λογαριασμό θα αποστέλλονται οι ηλεκτρονικές προσκλήσεις τηλεδιάσκεψης.