ΚΕΦ3. ΑΡΘΡΟ 4. ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 08, 2019 11:41 am
Γραφείο Υποστήριξης Ερευνητικών Προγραμμάτων και Γραμματειακής Υποστήριξης Ινστιτούτου
Σε κάθε Ινστιτούτο λειτουργεί γραφείο διοικητικής υποστήριξης υπό την εποπτεία του Διευθυντή με τις κάτωθι αρμοδιότητες:
1. Διοικητική και γραμματειακή διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που αφορούν τον Δ/ντή του Ινστιτούτου, συμπεριλαμβανομένης της τήρησης και οργάνωσης του προγράμματός του, συντονισμού επικοινωνίας με τους εργαζομένους του Ινστιτούτου, υλοποίησης των μετακινήσεων του.
2. Διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, που αφορά στο Ινστιτούτο: εσωτερικής/εξωτερικής, εισερχόμενης/εξερχόμενης, συμβατικής/ηλεκτρονικής, καθώς και διαχείριση λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και βάσης δεδομένων με στοιχεία επικοινωνίας εργαζομένων και συνεργατών.
3. Διεκπεραίωση γραμματειακών αναγκών και υποστήριξη δραστηριοτήτων των ερευνητικών προγραμμάτων του Ινστιτούτου καθώς και επιμέλεια υποδοχής και φιλοξενίας, επισκεπτών στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Ινστιτούτου.
4. Διεκπεραίωση, σε συνεργασία με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοίκησης, της διαδικασίας αξιολόγησης ερευνητικού προσωπικού για προαγωγή, ή ένταξης σε βαθμίδα Ερευνητή ή ΕΛΕ, καθώς και της διαδικασίας εκλογής Διευθυντή Ινστιτούτου.
5. Υλοποίηση όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του Ινστιτούτου και των ερευνητικών προγραμμάτων.
Σε κάθε Ινστιτούτο λειτουργεί γραφείο διοικητικής υποστήριξης υπό την εποπτεία του Διευθυντή με τις κάτωθι αρμοδιότητες:
1. Διοικητική και γραμματειακή διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών που αφορούν τον Δ/ντή του Ινστιτούτου, συμπεριλαμβανομένης της τήρησης και οργάνωσης του προγράμματός του, συντονισμού επικοινωνίας με τους εργαζομένους του Ινστιτούτου, υλοποίησης των μετακινήσεων του.
2. Διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, που αφορά στο Ινστιτούτο: εσωτερικής/εξωτερικής, εισερχόμενης/εξερχόμενης, συμβατικής/ηλεκτρονικής, καθώς και διαχείριση λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και βάσης δεδομένων με στοιχεία επικοινωνίας εργαζομένων και συνεργατών.
3. Διεκπεραίωση γραμματειακών αναγκών και υποστήριξη δραστηριοτήτων των ερευνητικών προγραμμάτων του Ινστιτούτου καθώς και επιμέλεια υποδοχής και φιλοξενίας, επισκεπτών στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Ινστιτούτου.
4. Διεκπεραίωση, σε συνεργασία με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοίκησης, της διαδικασίας αξιολόγησης ερευνητικού προσωπικού για προαγωγή, ή ένταξης σε βαθμίδα Ερευνητή ή ΕΛΕ, καθώς και της διαδικασίας εκλογής Διευθυντή Ινστιτούτου.
5. Υλοποίηση όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του Ινστιτούτου και των ερευνητικών προγραμμάτων.