Σελίδα 1 από 1

ΚΕΦ 15. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΙ ΠΛΟΕΣ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 08, 2019 3:09 pm
από skior
Κεφάλαιο 15
Ερευνητικά Σκάφη – Ερευνητικοί Πλόες
Άρθρο
Οργάνωση και Λειτουργία Ερευνητικών Σκάφη
1. Τα ερευνητικά πλοία του ΕΛΚΕΘΕ στελεχώνονται από αξιωματικούς και πληρώματα με Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας σύμφωνα με τον Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου (άρθρο 53 και 54), αορίστου ή ορισμένου χρόνου ή κατά πλου ανάλογα με τις ανάγκες του ΕΛΚΕΘΕ και την ισχύουσα νομοθεσία. Οι αξιωματικοί και τα πληρώματα των ερευνητικών πλοίων, μέχρι να εκδοθεί κανονισμός εσωτερικής υπηρεσίας Ερευνητικών πλοίων, εκτελούν τα καθήκοντά τ ους, όπως αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στον «κανονισμό εσωτερικής υπηρεσίας Ελληνικών Φορτηγών Πλοίων 800 ΚΟΧ και άνω» ΒΔ 806/1970 καθώς και τα επιπλέον καθήκοντα που αναφέρονται στην σχετική συλλογική σύμβαση με το ΕΛΚΕΘΕ και στον παρόντα εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας.
2. Τα ερευνητικά σκάφη ταξιδεύουν σε ετήσια βάση με μία έως δύο διακοπές ετησίως για άδειες των Πλοιάρχων και των πληρωμάτων των σκαφών καθώς και τις αναγκαίες επισκευές και επιθεωρήσεις που απαιτούνται τόσο για την συντήρησή τους, όσο και για την έκδοση των πιστοποιητικών ασφαλείας.
3. Τα ερευνητικά ταξίδια εκτελούνται σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό των πλοίων, ο οποίος κοινοποιείται στον πλοίαρχο, στις αρχές κάθε έτους, ενώ κάθε αλλαγή απαιτεί έγκαιρη ενημέρωση. Ο προγραμματισμός μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα με τις ανάγκες των ερευνητικών προγραμμάτων του ΕΛΚΕΘΕ, με εισήγηση της Ναυτικής Υπηρεσίας και απόφαση του Διευθυντή του Κέντρου.
4. Το ημερήσιο κόστος ναύλωσης των ερευνητικών σκαφών τόσο για ερευνητικούς πλόες του ΕΛΚΕΘΕ όσο και άλλων φορέων (Πανεπιστήμια κλπ.) ή ιδιωτικών εταιρειών αποφασίζεται από το ΔΣ του ΕΛΚΕΘΕ μετά από σχετική έκθεση - κοστολόγηση Ορκωτών λογιστών.
5. Το κόστος τροφοδοσίας του επιστημονικού προσωπικού περιλαμβάνεται στην ημερήσια χρέωση από την Ναυτική Υπηρεσία στον ειδικό λογαριασμό του Προγράμματος, για το οποίο διεξάγεται ο ερευνητικός πλόας.
6. Η μεταφορά των υλικών και οργάνων, από και προς τα Ωκεανογραφικά σκάφη γίνεται με ιδιόκτητα οχήματα του ΕΛΕΚΘΕ ή με ενοικιαζόμενα με ευθύνη των οδηγών. Η φόρτωση και η εκφόρτωση των οργάνων στα οχήματα μεταφοράς, στις εγκαταστάσεις του ΕΛΚΕΘΕ γίνεται υπό την ευθύνη των υπευθύνων τεχνικών και επιστημόνων των οργάνων. Ο Πλοίαρχος, υποπλοίαρχος και ανθυποπλοίαρχος είναι υπεύθυνοι για την ασφαλή φορτοεκφόρτωση και παραλαβή των οργάνων και υλικών από την προβλήτα, στο πλοίο, καθώς και την ασφάλιση τους στο κατάστρωμα, μετά την διευκρίνιση του αρχηγού αποστολής όσον αφορά το είδος των μεταφερομένων οργάνων και υλικών. Η παραλαβή και η παράδοση γίνεται με ειδικά αποδεικτικά έντυπα του πλοίου.
7. Η καθαριότητα των χώρων ενδιαίτησης του επιβαίνοντος επιστημονικού και τεχνικού προσωπικού γίνεται καθημερινά με την φροντίδα του πληρώματος. Ειδικότερα για τους χώρους εργαστηρίων η καθαριότητα γίνεται μετά από συνεννόηση του αρχηγού αποστολής με τον πλοίαρχο. Το επιβαίνων επιστημονικό προσωπικό είναι υποχρεωμένο να διευκολύνει το πλήρωμα στα θέματα καθαρισμού των χώρων.
8. Με μέριμνα του Κέντρου οι αξιωματικοί των πλοίων εκπαιδεύονται, παρακολουθώντας σεμινάρια στην ημεδαπή και αλλοδαπή σχετικά με την λειτουργία ερευνητικών σκαφών και επιστημονικών οργάνων.
9. Το ΕΛΚΕΘΕ μπορεί να ενοικιάζει επαγγελματικά σκάφη (μηχανότρατες, μικρά αλιευτικά σκάφη κλπ) για τις ερευνητικές του ανάγκες. Επίσης για τις ανάγκες έρευνας παράκτιων περιοχών, μπορεί να χρησιμοποιεί μικρά σκάφη που ανήκουν στο ΕΛΚΕΘΕ, τα οποία θα τα χειρίζονται υπάλληλοι ή επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου, οι οποίοι διαθέτουν την κατάλληλη άδεια..


Άρθρο

Συνεργασία ερευνητικών σκαφών με την Ναυτική Υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ
1. Ο προγραμματισμός κίνησης, τεχνικής υποστήριξης, καθώς και η εν γένει διαχείριση των ερευνητικών σκαφών (ιδιόκτητων και ενοικιαζόμενων) είναι αρμοδιότητα της Ναυτικής Υπηρεσίας του ΕΛΚΕΘΕ.
Οι πλοίαρχοι των ερευνητικών σκαφών είναι υποχρεωμένοι να συνεργάζονται στενά με την Ναυτική Υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ για όλα τα θέματα που αφορούν στην λειτουργία των ερευνητικών σκαφών. Απευθύνονται στον Προϊστάμενο της Ναυτικής Υπηρεσίας, ο οποίος τους διαβιβάζει τις εντολές της Διοίκησης του ΕΛΚΕΘΕ. Παράλληλα είναι υποχρεωμένοι να συντάσσουν κάθε μήνα αναφορά σχετικά με τις δραστηριότητες και τυχόν προβλήματα του σκάφους προς τον Προϊστάμενο της Ναυτικής Υπηρεσίας του ΕΛΚΕΘΕ κοινοποιώντας το παράλληλα στο Δ/ντή του Κέντρου.
2. Ο επιστημονικός υπεύθυνος του ερευνητικού προγράμματος θα πρέπει να ενημερώνει την Ναυτική υπηρεσία 3 μήνες νωρίτερα από την έναρξη του πλόα με αναλυτικούς χάρτες και ανάλυση ερευνητικών εργασιών που θα πραγματοποιηθούν προκειμένου η Ναυτική Υπηρεσία να μεριμνήσει για την έκδοση σχετικών αδειών και για την κατάλληλη προετοιμασία του πλοίου.
Οι επιστημονικοί υπεύθυνοι των προγραμμάτων οι οποίοι χρησιμοποιούν ενοικιαζόμενα σκάφη για τις ανάγκες των προγραμμάτων τους ενημερώνουν, σε εύλογο διάστημα, αρκετά νωρίτερα, την Ναυτική Υπηρεσία προκειμένου να μεριμνήσει για την έκδοση σχετικής άδειας, καθώς και να ενημερώσει τις υπηρεσίες του Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού Σώματος.
3. Κατά τη διάρκεια των ερευνητικών αποστολών ο Αρχηγός της αποστολής ενημερώνει την Ναυτική Υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ και τον Δ/ντη Ινστιτούτου που ανήκει, τακτικά ή και καθημερινά, εφ’ όσον κρίνεται απαραίτητο, για τις ερευνητικές δραστηριότητες και τα τυχόν προβλήματα του σκάφους.

Άρθρο
Επιβαίνοντες στα σκάφη επιστημονικό προσωπικό
α. Σύνθεση
Το επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό, που επιβαίνει στα ερευνητικά σκάφη του ΕΛΚΕΘΕ., δεν κατατάσσεται στην κατηγορία «πληρωμάτων» και δεν θεωρείται επιβάτης. Σύμφωνα με τον κανονισμό του Intergovernmental Maritime Organization Resolution A534 (IMO) (Διακυβερνητικού Ναυτιλιακού Οργανισμού) περί ερευνητικών σκαφών, ονομάζεται «ειδικό προσωπικό», η παρουσία του οφείλεται, λόγω των ειδικών καθηκόντων του, στο πλοίο.
β. Οργάνωση και λειτουργία :
Ο επιστήμονας που επιβαίνει στα σκάφη και προΐσταται της επιστημονικής ομάδας καθώς και του τεχνικού προσωπικού του ΕΛΚΕΘΕ, ονομάζεται «Αρχηγός αποστολής» και είναι Ερευνητής ή Ειδικός Λειτουργικός επιστήμονας ή Ειδικός Τεχνικός Επιστήμονας (τακτικός υπάλληλος ή συμβασιούχος αορίστου χρόνου). Ο αρχηγός αποστολής ορίζεται, μαζί με τον αντικαταστάτη του, από τον Διευθυντή του Ινστιτούτου στο οποίο ανήκει η ερευνητική ομάδα μετά από την εισήγηση του υπεύθυνου – συντονιστή του προγράμματος.

Άρθρο
Αρχηγός αποστολής
α. Ο αρχηγός αποστολής είναι υπεύθυνος τόσο για την προετοιμασία, όσο και για τον γενικό συντονισμό του ερευνητικού πλόα. Επίσης έχει την υπευθυνότητα του επιστημονικού σχεδιασμού της αποστολής σε συνεννόηση με τον επιστημονικό υπεύθυνο του προγράμματος.
β. Πριν την επιβίβαση στο πλοίο έρχεται σε συνεννόηση με την Ναυτική Υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ, προκειμένου να ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες του ωκεανογραφικού πλόα και ειδικότερα ο αριθμός των επιβαινόντων, πιθανές αλλαγές προσωπικού και οτιδήποτε άλλο σχετικά με την σωστή εκτέλεση του πλόα του προγράμματος.
γ. Ο αρχηγός αποστολής διαμορφώνει τις βάρδιες του επιστημονικού και τεχνικού προσωπικού και ορίζει τους υπευθύνους βάρδιας. Η λίστα κατανομής γνωστοποιείται στο πλοίαρχο που με την σειρά του την γνωστοποιεί στην αρμόδια επιστασία του πλοίου. Επίσης προγραμματίζει την υπερωριακή εργασία του με αποζημίωση που μπορεί να καταβάλλεται και από τον ειδικό λογαριασμό του κέντρου. Στην περίπτωση αυτή, ο αρχηγός αποστολής υποχρεούται να καταγράφει λεπτομερώς τις υπερωρίες του προσωπικού.
δ. Ο Αρχηγός αποστολής κοινοποιεί πριν από κάθε ερευνητικό ταξίδι αναλυτικό πρόγραμμα εργασιών του ταξιδιού στην διοίκηση του Κέντρου, στην Ναυτική Υπηρεσία, στον Πλοίαρχο και στο προσωπικό της αποστολής.
ε. Ο Αρχηγός αποστολής συνεργάζεται με την ναυτική υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ και τον Πλοίαρχο για τον καθορισμό των λεπτομερειών του προγράμματος (διαδρομές, σταθμούς κλπ), λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη ότι προέχει η ασφάλεια προσωπικού και πλοίου, για την οποία υπεύθυνος πάντοτε σύμφωνα με τον νόμο είναι ο πλοίαρχος. Η Ναυτική Υπηρεσία, ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν την βοήθειά τους για την ομαλή εκτέλεση του πλόα του ερευνητικού προγράμματος.
ζ. Ο Αρχηγός αποστολής, σε συνεννόηση με τον Πλοίαρχο, έχει δικαίωμα να τροποποιεί το ερευνητικό ταξίδι και να το διαμορφώνει ανάλογα με τις ερευνητικές ανάγκες του προγράμματος και τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Τυχόν μεγάλες αλλαγές ή τροποποιήσεις (προσεγγίσεις σε λιμάνια κλπ), γνωστοποιούνται στην Ναυτική Υπηρεσία ΕΛΚΕΘΕ.
η. Ο Αρχηγός αποστολής τοποθετεί το προσωπικό στις καμπίνες του σκάφους και ενημερώνει τον Πλοίαρχο του πλοίου. Κατά την διάρκεια του ερευνητικού πλόα τηρείται ημερολόγιο εργασιών του προγράμματος (συνθήκες εκτέλεσης κλπ). Το ημερολόγιο αυτό το οποίο προσυπογράφεται και από τον Πλοίαρχο του σκάφους, παραδίδεται στην Διεύθυνση του Ινστιτούτου και κοινοποιείται στην Ναυτική Υπηρεσία. Μετά το τέλος του ερευνητικού πλόα, συντάσσεται έκθεση πεπραγμένων, η οποία παραδίδεται στην Δ/νση του Ινστιτούτου, στη Ναυτική Υπηρεσία.
θ. Σε περίπτωση κωλύματος του Αρχηγού Αποστολής να συνεχίσει την ερευνητική αποστολή αντικαθίσταται από τον αντικαταστάτη του ο οποίος με την αποβίβαση του Αρχηγού αποστολής στο πλησιέστερο λιμάνι, ασκεί πλήρως τα καθήκοντά του.

Άρθρο
Καθήκοντα και δικαιώματα προσωπικού ερευνητικής αποστολής
Το ερευνητικό και επιστημονικό προσωπικό είναι υποχρεωμένο:
α. Να ακολουθεί τις διατάξεις ασφαλείας, να τηρεί τα ωράρια γευμάτων και τις ναυτικές συνήθειες που προέρχονται από το εθιμικό δίκαιο της ελληνικής ναυτιλίας.
β. Να ακολουθεί τις εντολές του Αρχηγού αποστολής που αφορούν κυρίως επιστημονική δραστηριότητα και τον γενικότερο συντονισμό της ερευνητικής ομάδας.
γ. Για τα Ερευνητικά/Ωκεανογραφικά πλοία του ΕΛΚΕΘΕ θα ακολουθείται υποχρεωτικά το ωράριο της βάρδιας που έχει καθοριστεί από τον Αρχηγό αποστολής. Το ωράριο αυτό δεν μπορεί να είναι χρονικά μεγαλύτερο από δύο εξάωρα που απέχουν μεταξύ τους έξι ώρες. Ο Αρχηγός αποστολής μπορεί να διαμορφώσει βάρδιες σε τετράωρη βάση (δύο τετράωρα που να απέχουν μεταξύ τους 8 ώρες.)
δ. Το προσωπικό του ΕΛΕΚΘΕ, στα πλαίσια των ερευνητικών προγραμμάτων επιβιβάζεται σε σκάφη εμπορικής αλιείας και εμπορικού ναυτικού προκειμένου να συλλέξει στοιχεία για τις ανάγκες των ερευνητικών προγραμμάτων.
Σε περίπτωση ασθένειας, μέλους της ερευνητικής αποστολής ή άλλων λόγων για τους οποίους επιβάλλεται η διακοπή συμμετοχής του στο πρόγραμμα, το μέλος αυτό αποβιβάζεται στο πλησιέστερο λιμάνι και επιστρέφει στο Κέντρο με έξοδα του προγράμματος και με μέριμνα του αρχηγού αποστολής. Οι λόγοι της διακοπής της συμμετοχής αιτιολογούνται από τον Αρχηγό αποστολής με ειδική αναφορά του στο ημερολόγιο προγράμματος.

Άρθρο
Συμμετοχή Ελλήνων και αλλοδαπών, μη μελών του ΕΛΚΕΘΕ στους ερευνητικούς πλόες
Για να γίνουν δεκτοί για επιβίβαση στα ιδιόκτητα ή ενοικιαζόμενα σκάφη του ΕΛΚΕΘΕ Έλληνες επιστήμονες, τεχνικοί, φοιτητές, αλλοδαποί επιστήμονες ή άλλοι συνεργάτες θα πρέπει:
α. Να δίδεται κάθε φορά η έγγραφη έγκριση από τον Δ/ντή του Κέντρου, για την επιβίβασή τους, μετά από εισήγηση του υπεύθυνου προγράμματος και το σχετικό έγγραφο δίδεται στην Ναυτική Υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ, εν συνεχεία θα επιδίδεται στον Πλοίαρχο του σκάφους ο οποίος θα είναι υποχρεωμένος να την εφαρμόσει αυστηρά χωρίς καμία παρέκκλιση.
β. Οι επιβαίνοντες που δεν ανήκουν στο ΕΛΚΕΘΕ θα πρέπει να μετέχουν σε εγκεκριμένο ερευνητικό πρόγραμμα ή να προτείνονται από φορέα που έχει εγκεκριμένο πρόγραμμα από κοινού με το ΕΛΚΕΘΕ.
γ. Να υπάρχει ελεύθερος αριθμός καμπινών στο πλοίο ώστε να είναι δυνατή η επιβίβαση τους.
δ. Να έχουν ασφαλιστική κάλυψη από τον φορέα τους ή τουλάχιστον να έχουν ασφάλιση προσωπικών ατυχημάτων η οποία θα επιδεικνύεται στον Πλοίαρχο.
ε. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στο σκάφος να ακολουθούν τον κανονισμό του πλοίου.
ζ. Όλα τα έξοδα ταξιδιού προς και από τα λιμάνια επιβίβασης τους, να καλύπτονται από τους ίδιους ή από τον φορέα στον οποίο ανήκουν ή από το πρόγραμμα στο οποίο απασχολούνται.
Η αίτηση για συμμετοχή στους ερευνητικούς πλόες Ελλήνων συνεργατών υποβάλλεται στην Ναυτική Υπηρεσία ένα μήνα πριν από την επιβίβαση και των αλλοδαπών συνεργατών τρεις μήνες πριν από την επιβίβαση.




Άρθρο
Συμμετοχή επιστημονικό-τεχνικού προσωπικού σε εργασίες καταστρώματος
α. Την ευθύνη για την προετοιμασία εργασιών που αφορούν την υλοποίηση σκοπών του ερευνητικού προγράμματος και εκτελούνται επί του καταστρώματος (προετοιμασία για πυρονοληψίες, πόντισεις, σύρσεις κ.α. ) έχει ο εκάστοτε υπεύθυνος βάρδιας του πληρώματος. Το επιστημονικό – τεχνικό προσωπικό που έχει καθοριστεί εκ των προτέρων (λίστα βάρδιας) από τον Αρχηγό της αποστολής, να συμμετάσχει στις εργασίες αυτές, συνεργάζεται με τον αξιωματικό του καταστρώματος, προετοιμάζοντας τα όργανα μέχρι την στιγμή της ρίψης.
β. Τόσο η ρίψη όσο και η ανάσυρση οργάνων από την θάλασσα καθώς και ο χειρισμός των βαρούλκων που φέρουν συρματόσχοινα ή σχοινιά, γίνεται με ευθύνη του υπεύθυνου βάρδιας του πληρώματος. Το ναυτικό προσωπικό συμμετέχει σε όλες τις χειρωνακτικές εργασίες που απαιτούνται για την καλύτερη εκτέλεση του μέρους αυτού του πλόα του προγράμματος.
γ. Σε περίπτωση απώλειας ολικής ή μερικής ή καταστροφής επιστημονικών οργάνων κατά την διάρκεια της επιχείρησης συντάσσεται έκθεση από τους υπεύθυνους της βάρδιας (πληρώματος και επιστημονικό – τεχνικού προσωπικού) η οποία και παραδίδεται στον Αρχηγό αποστολής. Αντίγραφο της έκθεσης αυτής παραδίδεται και στον Πλοίαρχο. Με βάση την έκθεση αυτή αποφασίζονται οι μετέπειτα ενέργειες από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Κέντρου σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του Κέντρου.
δ. Κατά την διάρκεια των εργασιών καταστρώματος, το επιστημονικό τεχνικό προσωπικό, τηρεί σχολαστικά όλους τους κανόνες ασφαλείας (προστατευτικά κράνη, σωσίβια, γιλέκα, υποδήματα κλπ) και παράλληλα φροντίζει για την κατά το δυνατόν εκπαίδευση/εξοικείωση του ναυτικού προσωπικού στις εργασίες που απαιτούνται.

Άρθρο
Καθαιρέσεις πλωτών μέσων για ερευνητικούς σκοπούς

α. Κατά την διάρκεια των ερευνητικών αποστολών όλες οι καθαιρέσεις πλωτών μέσων, (ταχύπλοα σκάφη κλπ) γίνονται με μέριμνα του πληρώματος. Εφόσον πρόκειται για σωσίβιες λέμβους του πλοίου, αυτές θα επανδρώνονται από τα μέλη του πληρώματος. Για τις περιπτώσεις μικρών ταχύπλοων σκαφών που αποτελούν ακολουθήματα των σκαφών, ο Πλοίαρχος είναι υποχρεωμένος να ορίσει βάρδια χειρισμού τους από το πλήρωμα. Τα σκάφη αυτά θα χρησιμοποιούνται εφόσον το απαιτεί η ερευνητική αποστολή και μετά από συνεννόηση με τον Αρχηγό αποστολής.
β. Στην περίπτωση των μικρών ταχύπλοων σκαφών ιδιοκτησίας του ΕΛΚΕΘΕ που δεν αποτελούν ακολουθήματα του πλοίου για να χρησιμοποιηθούν σε ερευνητικές αποστολές θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με πιστοποιητικά καταλληλότητας σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και θεωρημένα από τον Προϊστάμενο της Ναυτικής Υπηρεσίας. Σε κάθε περίπτωση οι χειριστές των σκαφών αυτών, αποκλειστικά υπάλληλοι του ΕΛΚΕΘΕ, θα πρέπει να έχουν κατατεθημένο δίπλωμα Χειριστού ταχυπλόου σκάφους στο Κέντρο. Τα ταχύπλοα ή και όποιο άλλο σκάφος καθαιρείται θα πρέπει να φέρει τον απαραίτητο εξοπλισμό σωστικών μέσων. Για την διάθεση και την συντήρηση των ανωτέρω σκαφών είναι υπεύθυνη η Ναυτική υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ.
γ. Τα πλωτά μέσα θα ακολουθούν σχολαστικά το προκαθορισμένο πρόγραμμα και ο υπεύθυνος χειριστής τους, θα πρέπει να βρίσκεται σε συνεχή επαφή με το ερευνητικό σκάφος.
δ. Οι καταδύσεις που εκτελούνται από το επιστημονικό ή τεχνικό προσωπικό, από πλοία που χρησιμοποιεί το ΕΛΚΕΘΕ, πραγματοποιούνται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τις απαιτούμενες συνθήκες ασφάλειας. Οι ασχολούμενοι με υποβρύχιες εργασίες τηρούν όλους τους κανόνες ασφάλειας και είναι υποχρεωτικά εφοδιασμένοι, αφενός με ειδική άδεια καταδύσεων και αφετέρου με ειδική άδεια των αρμοδίων υπηρεσιών. Οι καταδύσεις πραγματοποιούνται από επιβαίνοντες σε πλοία του ΕΛΚΕΘΕ για τις ανάγκες εκτέλεσης ερευνητικών προγραμμάτων.

Re: ΚΕΦ 15. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΙ ΠΛΟΕΣ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 18, 2019 12:22 pm
από gahatiris
Να συμπεριληφθεί στον ΕΚ η υποχρέωση των ΕΥ των ερευνητικών προγραμμάτων να διερευνούν πρώτα τη διαθεσιμότητα των πλωτών μέσων του ΕΛΚΕΘΕ πριν στραφούν σε ενοικίαση άλλων??

Re: ΚΕΦ 15. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΙ ΠΛΟΕΣ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 30, 2019 8:00 pm
από tzoulias
Υπάρχει κενό όσον αφορά τη συντήρηση των μικρών σκαφών (φουσκωτά) του ΕΛΚΕΘΕ. Δεν προβλέπονται επιλέξιμες δαπάνες για την ασφάλιση και τη συντήρηση αυτών και των παρελκόμενων (σέρβις φουσκωτού, σερβις εξωλεμβίων, σέρβις ή αγορά τρέιλερ, αγορά σωστικών, μπαταριών, άδεια ρυμούλκησης τρέιλερ από τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κλπ). Πρέπει να υπάρχει ετήσιος προϋπολογισμός που θα τον χρεώνεται η ΝΥ και να γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες όποτε χρειάζεται.

Re: ΚΕΦ 15. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΚΑΦΗ, ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΙ ΠΛΟΕΣ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 26, 2019 5:29 pm
από cpavloud
"Επίσης για τις ανάγκες έρευνας παράκτιων περιοχών, μπορεί να χρησιμοποιεί μικρά σκάφη που ανήκουν στο ΕΛΚΕΘΕ, τα οποία θα τα χειρίζονται υπάλληλοι ή επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου, οι οποίοι διαθέτουν την κατάλληλη άδεια."
Ποια είναι αυτή η κατάλληλη άδεια;

"Ο επιστήμονας που επιβαίνει στα σκάφη και προΐσταται της επιστημονικής ομάδας καθώς και του τεχνικού προσωπικού του ΕΛΚΕΘΕ, ονομάζεται «Αρχηγός αποστολής» και είναι Ερευνητής ή Ειδικός Λειτουργικός επιστήμονας ή Ειδικός Τεχνικός Επιστήμονας (τακτικός υπάλληλος ή συμβασιούχος αορίστου χρόνου)"
Γιατί ο αρχηγός αποστολής να είναι τακτικός υπάλληλος ή συμβασιούχος αορίστου χρόνου; Επιστημονικός Υπεύθυνος προγράμματος μπορεί να είναι συμβασιούχος ορισμένου χρόνου, άρα γιατί να αποκλείεται από αυτό το άτομο η δυνατότητα να είναι αρχηγός αποστολής;