ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Κανονισμός Λειτουργίας ΥΣΡ
1. Εσωτερική Οργάνωση
Ο Σταθμός, για λόγους καλύτερης εσωτερικής λειτουργίας και κατανομής αρμοδιοτήτων, στόχων και ευθυνών, διακρίνεται στα παρακάτω τμήματα:
2.1. Διοικητικής – Οικονομικής Υποστήριξης
2.2. Τεχνικής Υποστήριξης
2.3. Ενυδρείου – Μουσείου
2.4. Ενημέρωσης - Προβολής
2.5. Επιστημονικής Έρευνας – Εκπαίδευσης – Ανάπτυξης
2. Στελέχωση - Αρμοδιότητες
Ο Επικεφαλής πέραν των αρμοδιοτήτων που προβλέπονται στο άρθρο….. του πάρόντος ασκεί και τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1) η κατάρτιση και εισήγηση στο ΔΣ/ΕΛΚΕΘΕ του ερευνητικού, εκπαιδευτικού και αναπτυξιακού προγράμματος, λειτουργικά διασυνδεδεμένου με τους επιχειρησιακούς στόχους του ΕΛΚΕΘΕ
2) συνεργάζεται με την αρμόδια υπηρεσία του ΕΛΚΕΘΕ για την κατάρτιση και εισήγηση στο ΔΣ/ΕΛΚΕΘΕ σχεδίου ετησίου προϋπολογισμού
3) η παρακολούθηση της υλοποίησης των ερευνητικών, εκπαιδευτικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων
3.1.
3.2. Διοικητική - Οικονομική Υποστήριξη
Στελεχώνεται από προσωπικό ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού, ΤΕ - ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού και είναι αρμόδιο για:
1) την απαιτούμενη διοικητική και οικονομική υποστήριξη της απρόσκοπτης λειτουργία του ΥΣΡ
2) καταρτίζει και εποπτεύει την τήρηση του ωραρίου λειτουργίας του Ενυδρείου - Μουσείου και του ωραρίου εργασίας του προσωπικού του ΥΣ
3) την κατάρτιση και παρακολούθηση του προϋπολογισμού του ΥΣΡ και την έγκαιρη παροχή αξιόπιστων στοιχείων επί αυτού
4) την κατάρτιση προβλέψεων για τις μηνιαίες ταμειακές ανάγκες και την παρακολούθηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού του ΥΣΡ σε μηνιαία βάση
5) τη συγκέντρωση των αιτημάτων αναγκών προμηθειών και υπηρεσιών και την κοστολόγησή των ύστερα από έρευνα αγοράς και συλλογής στοιχείων, με σκοπό την εξεύρεση βέλτιστης οικονομικής αποτίμησης αυτών
6) την παραλαβή, αποθήκευση, διακίνηση και διάθεση των αναλώσιμων και μη υλικών
7) την εύρυθμη λειτουργία των αποθηκών του φορέα και την ταυτοποίηση, παρακολούθηση (και με φυσική απογραφή), των περιουσιακών στοιχείων του Σταθμού
8) την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών – εξοπλισμού ως άχρηστων και των διαδικασιών εκκαθάρισης, καταστροφής και απομάκρυνσης ή εκποίησης των υλικών αυτών
9) την τήρηση και παρακολούθηση των συμβάσεων τακτικής συντήρησης του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων, καθώς όλων των ζητημάτων φύλαξης και ασφάλειας των κτιρίων και εγκαταστάσεων του ΥΣΡ, σε συνεργασία με την Τεχνική Υποστήριξη
10) την παρακολούθηση και έλεγχο της κίνησης και φύλαξης των υπηρεσιακών αυτοκινήτων, καθώς για την επισκευή και συντήρηση αυτών, σε συνεργασία με την Τεχνική Υποστήριξη.
3.3. Τεχνική Υποστήριξη
Στελεχώνεται από προσωπικό ειδικό τεχνικό – επιστημονικό ΠΕ, ΤΕ και τεχνικό και είναι αρμόδιο για:
1) τον έλεγχο των κτιριακών εγκαταστάσεων του ΥΣΡ, την προληπτική συντήρησή τους και την άμεση αποκατάσταση βλαβών
2) την καλή λειτουργία και απόδοση του ηλεκτρομηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού εξυπηρέτησης των κτιρίων του ΥΣΡ
3) τον προγραμματισμό, σε συνεργασία με τη Διοικητική – Οικονομική Υποστήριξη, και την επίβλεψη των εργασιών συντήρησης ή επισκευών από ειδικευμένα εξωτερικά συνεργεία στις εγκαταστάσεις του ΥΣΡ
4) τη μελέτη και υποβολή, σε συνεργασία με τα τμήματα Ενυδρείου - Μουσείου και Επιστημονικής Έρευνας – Ανάπτυξης, προτάσεων αναβάθμισης και βελτιστοποίησης της λειτουργίας των εγκαταστάσεων του ΥΣΡ και η υλοποίηση των εγκεκριμένων έργων
5) τη διαχείριση, συντήρηση, προστασία, υποστήριξη και αναβάθμιση των πληροφορικών υποδομών, συστημάτων και δικτύων του ΥΣΡ, καθώς και όλων των συστημάτων τηλεπικοινωνίας του Σταθμού
6) την ορθή λειτουργία και διαχείριση των οπτικοακουστικών συστημάτων των χώρων του ΥΣΡ
7) την τήρηση μητρώου ηλεκτρομηχανολογικού, εργαστηριακού και επιστημονικού και λοιπού εξοπλισμού του ΥΣΡ
8) την υποστήριξη ερευνητικών ή/και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σε συνεργασία με τα τμήματα Επιστημονικής Έρευνας - Εκπαίδευσης – Ανάπτυξης και Ενημέρωσης – Προβολής
9)
3.4. Ενυδρείο - Μουσείο
Στελεχώνεται από προσωπικό ερευνητικό, ειδικό τεχνικό – επιστημονικό ΠΕ, ΤΕ και βοηθητικό προσωπικό ΥΕ, ΔΕ και ΤΕ (νυχτοφύλακες, προσωπικό καθαριότητας, προσωπικό έκδοσης ειστηρίων-ταμίες) και είναι αρμόδιο για:
1) την εύρυθμη λειτουργία του Ενυδρείου-Μουσείου
2) τη μελέτη και υποβολή, σε συνεργασία με τα τμήματα Τεχνικής Υποστήριξης, Ενημέρωσης - Προβολής και Επιστημονικής Έρευνας – Εκπαίδευσης – Ανάπτυξης, προτάσεων αναβάθμισης και βελτιστοποίησης της λειτουργίας των εγκαταστάσεων και της παρουσίασης των εκθεμάτων του Ενυδρείου – Μουσείου και η υλοποίηση των εγκεκριμένων έργων.
3.5. Ενημέρωση - Προβολή
Στελεχώνεται από προσωπικό ερευνητικό, ειδικό τεχνικό – επιστημονικό ΠΕ και ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού εξειδίκευσης Θετικών ή Παιδαγωγικών Επιστημών ή Πληροφορικής και είναι αρμόδιο για:
2) το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της προβολής του ΥΣΡ και του Ενυδρείου-Μουσείου του
3) την προώθηση, σε συνεργασία με το τμήμα Επιστημονικής Έρευνας – Εκπαίδευσης – Ανάπτυξης του ΥΣΡ:
β1) της ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και εθελοντικής συμμετοχής του κοινού σε ότι αφορά στην προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος
β2) της διάχυσης των αποτελεσμάτων των επιστημονικών δράσεων του ΕΛΚΕΘΕ και του ΥΣΡ προς τα σχολεία όλων των βαθμίδων, το ευρύ κοινό και τους φορείς μέσω δράσεων όπως ημερίδων, εκδηλώσεων, συλλογικών δράσων, εκδόσεων έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού, χρήσης των ΜΜΕ και των δικτύων κοινωνικής ενημέρωσης κλπ
4) την ενημέρωση της ιστοσελίδας του ΥΣΡ και των αναρτήσεών του αφορούν στα δίκτυα κοινωνικής ενημέρωσης
5) την οργάνωση και λειτουργία της βιβλιοθήκης του ΥΣΡ
6) τη χορήγηση σε οποιαδήποτε μορφή (ηλεκτρονική, φωτοαντίγραφα) επιστημονικής και τεχνολογικής βιβλιογραφίας, σχετικής με το αντικείμενο του ΥΣΡ, στο προσωπικό του και σε ενδιαφερόμενους μετά από αίτησή τους πολίτες
7) την ανταλλαγή και διάθεση με κάθε πρόσφορο τρόπο των άρθρων, μονογραφιών και συγγραμμάτων των εκδόσεων του ΕΛΚΕΘΕ
8) την επιμέλεια των πάσης φύσεως εκδόσεων για τις δραστηριότητες του ΥΣΡ
3.6. Επιστημονική Έρευνα – Εκπαίδευση - Ανάπτυξη
Το ερευνητικό και ειδικό τεχνικό-επιστημονικό προσωπικό του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου ενθαρρύνεται να αναπτύσσει πρωτοβουλίες και να προβαίνει σε διαπραγματεύσεις για τον σχεδιασμό, συντονισμό και εκτέλεση ερευνητικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αναπτυξιακών έργων και τεχνικών μελετών, πάντα εντός του πλαισίου της διαμορφωμένης ερευνητικής, εκπαιδευτικής και αναπτυξιακής πολιτικής του ΕΛΚΕΘΕ, των Ινστιτούτων του και του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου. Αυτά τα προγράμματα ή έργα και οι τεχνικές μελέτες μπορούν να χρηματοδοτούνται από ιδίους πόρους του ΕΛΚΕΘΕ ή του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου ή χρηματοδοτούνται/συγχρηματοδοτούνται από άλλους φορείς (κοινοτικά προγράμματα, προγράμματα άλλων διεθνών φορέων, εθνικά προγράμματα, μελέτες για λογαριασμό τρίτων, χορηγίες, υποτροφίες κλπ).
Το εν λόγω προσωπικό είναι υποχρεωμένο να ενημερώνει, εγγράφως ή με ηλεκτρονική αλληλογραφία, τον Προϊστάμενο του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου επί των πρωτοβουλιών που προτίθεται να πάρει, επί της πορείας υλοποίησης των ερευνητικών, εκπαιδευτικών και αναπτυξιακών δράσεων στις οποίες συμμετέχει ή συντονίζει, καθώς και επί των μετακινήσεών του στο πλαίσιο αυτών ώστε να αποφεύγεται η αλληλεπικάλυψη δράσεων, αλλά και να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία του Σταθμού και του Ενυδρείου - Μουσείου.
Σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο του Υδροβιολογικού Σταθμού Ρόδου και τα Ινστιτούτα του ΕΛΚΕΘΕ προωθεί, διαχειρίζεται, συμμετέχει ή/και συντονίζει:
1) την επιστημονική έρευνα στα πεδία ενδιαφέροντος του ΕΛΚΕΘΕ
2) την επιστημονική και εκπαιδευτική συνεργασία με τα Ινστιτούτα του ΕΛΚΕΘΕ, εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, ΑΕΙ-ΑΤΕΙ και συναφή ερευνητικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και με οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο απαιτείται
3) την υλοποίηση αναπτυξιακών προγραμμάτων
4) τη λειτουργία και αναβάθμιση των εργαστηριακών υποδομών και του επιστημονικού εξοπλισμού του Σταθμού
Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Αντί Επικεφαλής --- Προϊστάμενος
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 19, 2019 1:53 pm
Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Κάτι αντίστοιχο για το Cretaquarium υπάρχει?
Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Νομίζω ότι χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή και εξειδίκευση στην περιγραφή του τμήματος Ενυδρείου-Μουσείου. Θα πρότεινα ο λειτουργικός του ρόλος να μετατοπιστεί εγγύτερα προς τα γνωστικά και εργασιακά αντικείμενα της Μουσειολογίας, του πολιτιστικού management, πολιτιστικού marketing και media design. Θα πρότεινα να μετονομαστεί σε Τμήμα Μουσειολογίας, πλαισιώνοντας τις σχετικές με το αντικείμενο εργασίες και ειδικότητες (πολιτιστικό marketing, μουσειολογικές εφαρμογές, media design και new media, advertisement/προώθηση, branding management) και να καθοριστούν κάποιες συγκεκριμένες θέσεις εργασίας πάνω σε αυτά τα συγκεκριμένα αντικείμενα. Οι συνάδελφοι νυχτοφύλακες, το προσωπικό καθαριότητας κλπ. θα ήταν καλύτερα να υπάγονται στο τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης . Επίσης, θα ήταν περισσότερο λειτουργικό νομίζω να υπάρξει διαχωρισμός μεταξύ των τμημάτων Επιστημονικής Έρευνας και Εκπαίδευσης, πρόκειται για αρκετά διαφορετικούς πρακτικούς στόχους και μάλλον θα δημιουργηθούν οργανωτικές δυσλειτουργίες, αστοχίες και παρανοήσεις με τη σύμπραξή τους σε ένα τμήμα (ο όρος "Ανάπτυξης" δε χρειάζεται στην περιγραφή τμήματος θα έλεγα, είναι πολύ αφηρημένος εδώ, δεν περιγράφει κάτι οργανωτικά συγκεκριμένο). Το τμήμα Εκπαίδευσης, είτε θα πρέπει να λειτουργεί σε απόλυτο θα έλεγα συντονισμό (με τρόπο σαφώς καθορισμένο από τον Εσωτερικό Κανονισμό) με το τμήμα Μουσειολογίας (επί του παρόντος Τμήμα Ενυδρείου-Μουσείου), ή ακόμη καλύτερα να ενσωματωθεί σε αυτό. Το ίδιο προτείνω και για το τμήμα Ενημέρωσης-Προβολής (είτε σε απόλυτο συντονισμό και σαφώς καθορισμένα, είτε ενσωματωμένο). Διαφορετικά φοβάμαι ότι θα υπάρξει σύγχυση/επικάλυψη των αρμοδιοτήτων τους και ασυντόνιστες παράλληλες δράσεις, χωρίς κεντρική στόχευση. Οι δράσεις και οι εφαρμογές ενημέρωσης και εκπαίδευσης πρέπει απαραίτητα να υπηρετούν τις κεντρικές μουσειολογικές προσεγγίσεις και στρατηγικές...
Αντιγράφω την πρότασή μου από το "Κ3 ΑΡΘΡΟ 3 Ο ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΝΥΔΡΕΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΑ" :
"... Η σύσταση τμημάτων πολιτιστικού μάρκετινγκ για τη μελέτη της συμπεριφοράς και των αναγκών του κοινού, το σωστό σχεδιασμό μιας αναπτυξιακής πολιτικής και των αντίστοιχων μουσειολογικών εφαρμογών και δράσεων αποτελεί μία απτή αναγκαιότητα και στην περίπτωση των δικών μας ενυδρείων, καθώς και η στελέχωση των τμημάτων αυτών με ειδικευμένους επιστήμονες και επαγγελματίες στα σχετικά γνωστικά αντικείμενα (μουσειολογία, cultural marketing, έρευνα κοινού, media design κλπ.). Ή αντιμετώπιση των προϊόντων και των υπηρεσιών ενός μουσείου (και στην περίπτωση ενός ενυδρείου), ως παρελκόμενα ή ως απλές "τεχνικές" και τεχνολογικές εφαρμογές, δεν υπηρετεί μία εύστοχη αναπτυξιακή πολιτική. Αντιθέτως, δημιουργεί συνθήκες οργανωτικών δυσλειτουργιών, λανθασμένων αποφάσεων και άστοχων σχεδιασμών. Πρόκειται για τον πυρήνα του κύκλου εργασιών ενός μουσείου και όχι για επιμέρους λειτουργίες. Μια σωστή και τεκμηριωμένη μουσειολογική προσέγγιση αποτελεί την επιτομή μιας επιτυχημένης διοίκησης μουσείου του οποιουδήποτε είδους. Νομίζω επομένως ότι πρέπει να προβλεφθεί η σύσταση τμήματος μουσειολογίας - πολιτιστικού marketing - media design και η στελέχωσή του με εξειδικευμένο προσωπικό των αντίστοιχων γνωστικών πεδίων στα ενυδρεία, ή μία σχετική με τα αναφερόμενα εργασιακά αντικείμενα κεντρική διεύθυνση στο ΕΛΚΕΘΕ και για τα δύο ενυδρεία. Τα ενυδρεία είναι εξαιρετικά σημαντικά, αναπτυξιακά και πλουτοπαραγωγικά assets του ΕΛΚΕΘΕ. Είναι απολύτως απαραίτητη η εξειδικευμένη διαχείρισή τους στα πρότυπα της ήδη καθιερωμένης μουσειολογικής μεθοδολογίας, παράλληλα με τη λειτουργία τους ως επιστημονικοί και ερευνητικοί Οργανισμοί."
Αντιγράφω την πρότασή μου από το "Κ3 ΑΡΘΡΟ 3 Ο ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΝΥΔΡΕΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΑ" :
"... Η σύσταση τμημάτων πολιτιστικού μάρκετινγκ για τη μελέτη της συμπεριφοράς και των αναγκών του κοινού, το σωστό σχεδιασμό μιας αναπτυξιακής πολιτικής και των αντίστοιχων μουσειολογικών εφαρμογών και δράσεων αποτελεί μία απτή αναγκαιότητα και στην περίπτωση των δικών μας ενυδρείων, καθώς και η στελέχωση των τμημάτων αυτών με ειδικευμένους επιστήμονες και επαγγελματίες στα σχετικά γνωστικά αντικείμενα (μουσειολογία, cultural marketing, έρευνα κοινού, media design κλπ.). Ή αντιμετώπιση των προϊόντων και των υπηρεσιών ενός μουσείου (και στην περίπτωση ενός ενυδρείου), ως παρελκόμενα ή ως απλές "τεχνικές" και τεχνολογικές εφαρμογές, δεν υπηρετεί μία εύστοχη αναπτυξιακή πολιτική. Αντιθέτως, δημιουργεί συνθήκες οργανωτικών δυσλειτουργιών, λανθασμένων αποφάσεων και άστοχων σχεδιασμών. Πρόκειται για τον πυρήνα του κύκλου εργασιών ενός μουσείου και όχι για επιμέρους λειτουργίες. Μια σωστή και τεκμηριωμένη μουσειολογική προσέγγιση αποτελεί την επιτομή μιας επιτυχημένης διοίκησης μουσείου του οποιουδήποτε είδους. Νομίζω επομένως ότι πρέπει να προβλεφθεί η σύσταση τμήματος μουσειολογίας - πολιτιστικού marketing - media design και η στελέχωσή του με εξειδικευμένο προσωπικό των αντίστοιχων γνωστικών πεδίων στα ενυδρεία, ή μία σχετική με τα αναφερόμενα εργασιακά αντικείμενα κεντρική διεύθυνση στο ΕΛΚΕΘΕ και για τα δύο ενυδρεία. Τα ενυδρεία είναι εξαιρετικά σημαντικά, αναπτυξιακά και πλουτοπαραγωγικά assets του ΕΛΚΕΘΕ. Είναι απολύτως απαραίτητη η εξειδικευμένη διαχείρισή τους στα πρότυπα της ήδη καθιερωμένης μουσειολογικής μεθοδολογίας, παράλληλα με τη λειτουργία τους ως επιστημονικοί και ερευνητικοί Οργανισμοί."
Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Μία πιο συγκεκριμένη πρόταση για την οργανωτική δομή των ενυδρείων προς συζήτηση, σύμφωνα με τις ανάγκες λειτουργίας τους ως ενυδρεία-μουσεία:
...
Α) Τμήμα Διεύθυνσης
α1. Γραφείο προγραμματισμού εκθέσεων, εκδηλώσεων και δράσεων (σε συνεργασία και σύμφωνα με τις εισηγήσεις των τμημάτων Β & Γ)
α2. Γραμματείες Διεύθυνσης & Ενυδρείου
------------------------------------------------------------------------------------
Β) Τμήμα Μουσειολογίας
β1. Γραφείο/τομέας έρευνας κοινού (marketing), ενημέρωσης, προώθησης, δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων
β2. Γραφείο/τομέας εκπαιδευτικού-ψυχαγωγικού σχεδιασμού (Edutainment: Educational Entertainment) και εκδόσεων
β3. Γραφείο/τομέας media design, πολυμέσων, διαδραστικών-διαδικτυακών εφαρμογών και οπτικοακουστικού αρχείου
β4. Γραφείο/τομέας προσωπικού υποδοχής, εισιτηρίων, οδηγών εκθέσεων και ξεναγών
------------------------------------------------------------------------------------
Γ) Τμήμα Ενυδρειολογίας και Επιστημονικής Έρευνας
γ1. Γραφείο/τομέας επιστημονικής μελέτης και αρχειοθέτησης ευρημάτων και εκθεμάτων (archives office, collections and curatorial management)
γ2. Γραφείο/τομέας επιστημονικών ερευνών και ανάπτυξης μελλοντικών συλλογών & εκθέσεων (research & development)
γ3. Γραφείο/τομέας εποπτείας, υγειονομικής φροντίδας και συντήρησης συλλογών (maintenance/preservation management)
γ4. Τμήμα βιβλιοθήκης και τεκμηρίωσης
γ5. Γραφείο/τομέας καταδυτικών εργασιών (κατασκευών, επισκευών, ασφάλειας, συντήρησης, καθαρισμού)
------------------------------------------------------------------------------------
Δ) Τμήμα Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
δ1. Γραφείο/τομέας διοίκησης και προσωπικού
δ2. Γραφείο/τομέας αποθήκης και προμηθειών
δ3. Γραφείο/τομέας λογιστηρίου
δ4. Γραφείο/τομέας νομικού συμβούλου, πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών συναλλαγών
------------------------------------------------------------------------------------
Ε) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης
ε1. Γραφείο/τομέας συντήρησης μηχανών και εγκαταστάσεων (τεχνικοί, ηλεκτρολόγοι κ.λπ.)
ε2. Γραφείο/τομέας εποπτείας και ασφάλειας εγκαταστάσεων (φύλακες, νυχτοφύλακες κ.λπ.)
ε3. Γραφείο/τομέας υγειονομικής φροντίδας και καθαριότητας
ε4. Γραφείο/τομέας υποστήριξης και ασφάλειας ηλεκτρονικών δικτύων και ιστοχώρων
ε5. Γραφείο/τομέας οδηγών οχημάτων και μεταφορών
...
Α) Τμήμα Διεύθυνσης
α1. Γραφείο προγραμματισμού εκθέσεων, εκδηλώσεων και δράσεων (σε συνεργασία και σύμφωνα με τις εισηγήσεις των τμημάτων Β & Γ)
α2. Γραμματείες Διεύθυνσης & Ενυδρείου
------------------------------------------------------------------------------------
Β) Τμήμα Μουσειολογίας
β1. Γραφείο/τομέας έρευνας κοινού (marketing), ενημέρωσης, προώθησης, δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων
β2. Γραφείο/τομέας εκπαιδευτικού-ψυχαγωγικού σχεδιασμού (Edutainment: Educational Entertainment) και εκδόσεων
β3. Γραφείο/τομέας media design, πολυμέσων, διαδραστικών-διαδικτυακών εφαρμογών και οπτικοακουστικού αρχείου
β4. Γραφείο/τομέας προσωπικού υποδοχής, εισιτηρίων, οδηγών εκθέσεων και ξεναγών
------------------------------------------------------------------------------------
Γ) Τμήμα Ενυδρειολογίας και Επιστημονικής Έρευνας
γ1. Γραφείο/τομέας επιστημονικής μελέτης και αρχειοθέτησης ευρημάτων και εκθεμάτων (archives office, collections and curatorial management)
γ2. Γραφείο/τομέας επιστημονικών ερευνών και ανάπτυξης μελλοντικών συλλογών & εκθέσεων (research & development)
γ3. Γραφείο/τομέας εποπτείας, υγειονομικής φροντίδας και συντήρησης συλλογών (maintenance/preservation management)
γ4. Τμήμα βιβλιοθήκης και τεκμηρίωσης
γ5. Γραφείο/τομέας καταδυτικών εργασιών (κατασκευών, επισκευών, ασφάλειας, συντήρησης, καθαρισμού)
------------------------------------------------------------------------------------
Δ) Τμήμα Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
δ1. Γραφείο/τομέας διοίκησης και προσωπικού
δ2. Γραφείο/τομέας αποθήκης και προμηθειών
δ3. Γραφείο/τομέας λογιστηρίου
δ4. Γραφείο/τομέας νομικού συμβούλου, πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών συναλλαγών
------------------------------------------------------------------------------------
Ε) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης
ε1. Γραφείο/τομέας συντήρησης μηχανών και εγκαταστάσεων (τεχνικοί, ηλεκτρολόγοι κ.λπ.)
ε2. Γραφείο/τομέας εποπτείας και ασφάλειας εγκαταστάσεων (φύλακες, νυχτοφύλακες κ.λπ.)
ε3. Γραφείο/τομέας υγειονομικής φροντίδας και καθαριότητας
ε4. Γραφείο/τομέας υποστήριξης και ασφάλειας ηλεκτρονικών δικτύων και ιστοχώρων
ε5. Γραφείο/τομέας οδηγών οχημάτων και μεταφορών
Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
Φίλε mk
Η προσέγγιση σου είναι πολύ λογική, αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη σου τη διαφορά κλίμακας μεταξύ των ενυδρείων Ρόδου και Κρήτης και επιπλέον το ότι το Ενυδρείο στη Ρόδο είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Υδροβιολογικού Σταθμού. Ο ρόλος του τελευταίου δεν περιορίζεται στη διαχείριση του Ενυδρείου - Μουσείου του αλλά και στην παραγωγή επιστημονικής έρευνας στα πεδία ενδιαφέροντος του ΕΛΚΕΘΕ. Εξ ου και το διακριτό τμήμα επιστημονικής έρευνας.
Η προσέγγιση σου είναι πολύ λογική, αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη σου τη διαφορά κλίμακας μεταξύ των ενυδρείων Ρόδου και Κρήτης και επιπλέον το ότι το Ενυδρείο στη Ρόδο είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Υδροβιολογικού Σταθμού. Ο ρόλος του τελευταίου δεν περιορίζεται στη διαχείριση του Ενυδρείου - Μουσείου του αλλά και στην παραγωγή επιστημονικής έρευνας στα πεδία ενδιαφέροντος του ΕΛΚΕΘΕ. Εξ ου και το διακριτό τμήμα επιστημονικής έρευνας.
Re: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΔΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
γεια σου συνάδελφε,
δεκτή η παρατήρησή σου. Ασφαλώς η οργάνωση του κάθε ενυδρείου πρέπει να γίνει αναφορικά με τους στόχους τους οποίους θέτει, το μέγεθος και τις δυνατότητές του. Έγραψα απλά κάποιες σκέψεις και πρότεινα μια οργανωτική δομή ώστε να τροφοδοτήσω τη συζήτηση και τον προβληματισμό πάνω στο όλο θέμα και κυρίως να δώσω έμφαση στη σχέση ενυδρείου-μουσείου και κοινού, η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική για όλους τους τύπους μουσείων γενικά, ανεξάρτητα μεγέθους και παράλληλα με τον επιστημονικό τους ρόλο... Ομολογώ ωστόσο ότι περισσότερο είχα το ενυδρείο Κρήτης κατά νου, αυτή τη δεδομένη στιγμή, όπως κι εσύ παρατηρείς.
Σ' ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
δεκτή η παρατήρησή σου. Ασφαλώς η οργάνωση του κάθε ενυδρείου πρέπει να γίνει αναφορικά με τους στόχους τους οποίους θέτει, το μέγεθος και τις δυνατότητές του. Έγραψα απλά κάποιες σκέψεις και πρότεινα μια οργανωτική δομή ώστε να τροφοδοτήσω τη συζήτηση και τον προβληματισμό πάνω στο όλο θέμα και κυρίως να δώσω έμφαση στη σχέση ενυδρείου-μουσείου και κοινού, η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική για όλους τους τύπους μουσείων γενικά, ανεξάρτητα μεγέθους και παράλληλα με τον επιστημονικό τους ρόλο... Ομολογώ ωστόσο ότι περισσότερο είχα το ενυδρείο Κρήτης κατά νου, αυτή τη δεδομένη στιγμή, όπως κι εσύ παρατηρείς.
Σ' ευχαριστώ για την ανταπόκριση.